11 juli 2017

Het Parkhuis heeft onder de noemer ‘Hartverwarmend Thuisvoelen’ de stap gezet de primaire klantprocessen te verbeteren in alle vier de fasen waarin cliënten met onze organisatie te maken kunnen krijgen: thuis, op het moment van verhuizing, tijdens de fase van wonen en leven en gedurende de palliatieve fase.

Het hele verhaal over hoe klantervaringen hebben geleid tot directe verandering en verbetering is te lezen in het gratis E-book. Je kunt in deze uitgave bij Het Parkhuis ‘binnenkijken’. Je krijgt te zien hoe zij klantervaringen gebruiken om te veranderen en verbeteren. Zelfs met een reorganisatie tot gevolg, die geheel is ingegeven door die klantervaringen.
Daarnaast is er een Infographic gemaakt, waarmee in één oogopslag te zien is hoe de klantreis eruit ziet, welke methodiek Het Parkhuis heeft gebruikt en welke mooie resultaten er inmiddels zijn geboekt!
Voor meer informatie: Stefanie Hermens, communicatie adviseur via s.hermens@hetparkhuis.nl of via 078- 622 00 00.